LYCKA <3

Åååååhhh jag skulle kunna skriva en hel bok om hur magiskt det var på ultraljudet i onsdags förra veckan!!!!!!!! Men det ska jag bespara er! Åtminstone nästan. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!! Den sparkade, och viftade med armarna och simmade runt och runt och runt och hjärtat tickade och magen var tjockis och aaaaaaallt var... ååh. Jag är lycklig. Vi är lyckliga! Allting svämmade över.

Att vi fick med oss inte mindre än 16 bilder hem skadade ju knappast heller!!!!!! ÅÅÅH. IIIH. HIHIHI. Okejdå. Skriva normalt.

Efteråt sprang vi in & ut i Oslos utbud av babybutiker och ville köpa mest allting! Sen åkte vi till tågstationen för att möta min fina Gabbi som skulle komma med bussen. Och helt plötsligt från ingenstans står SOFIA där som världens överraskning nummer 1. JAG FATTAR INGENTING MEN JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN OCH 24 MARS VAR UTAN TVEKAN EN AV MINA TOPP 10-DAGAR.

Lyyyyyyyyyyyyyyyycka. <3<3<3

HIIHIHI.

Snart ska hela världen få veta också för såfort Jonny berättat färdigt för familj & så vidare i telefon så får ni se en vaaaaaacker bild på facebook. HIHIHI.

Okej. Nästa inlägg ska bli normalare.

PUUUSS JAG ÄLSKAR HELA VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!


(tillägg: lite skrämmande att min blogg har fler läsare än personer som jag gett adressen till!??!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

AGGI SÖTASTE! :D ihh jag är såååå glad för er skull! <3

Och tack för allt när jag hälsade på!

Massa kärlek och ta hand om din lilla familj! <3

2010-04-02 @ 14:13:34
Postat av: mimmi

tårarna slutar verkligen inte rinna <3

det är nog många som söker på "BÄBIS" och därför hamna här, eller typ "lyckligast i världen" <3 PUSS aggi. jag längtar.

2010-04-02 @ 20:39:41
Postat av: linnéa

Haallååååå, lite uppdatering taaack!

2010-04-15 @ 07:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0