Lyxfällan nästa!

Ah! Jag hoppas att ni alla kommer följa den norska utgåvan av lyxfällan den närmaste perioden. Tack vare dagens spontanhandel av hus (!) så kommer vi med allra största säkerhet medverka snart! Spännande.

Ååååhh men tills den dagen kommer så är jag sååå lycklig!!! GUD VAD MYSIGT OCH FINT OCH PERFEKT OCH ÅH, ja... spännande att vi inte har råd att köpa några möbler bara. (eller kylskåp, tvättmaskin, diskmaskin etc..), spännande att vi typ måste flytta när jag ligger på sjukhuset och föder, och framförallt spännande att jag inte har en aning om vilken månadsutgift det nya lånet kommer ha, för att inte tala om hurvudare vår lägenhet ens blir såld eller inte...

(Vår kundkonsulent på Nordea är väldigt söt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0