Best regards from Zié and family!

Fick ett brev av mitt fadderbarns familj där de redogjorde exakt i detalj vad de köpt för min födelsedagspresent till honom. Åh. Helt otroligt vad man kan få för 500kr. Jag blir så lycklig! Det är liksom tack vare mig som han och hans familj har alla dessa sakerna nu. Tack vare mig som de har en get!

Dessutom så hade han skickat med en teckning som han ritat. Så himla fin pojke!

1 goat (<3)
2 suits of short trousers
1 pair of plastic shoes
1 loincloth wax (??????)
2 dresses
1 packet cubes magi (<3)
1 loincloth fancy (?????)
2 kg of sugar
10 local soaps
2 soaps
1 pair of shoes
1 can of nescafé
2 biscuits
4 candies (<3)
1 bag of salt

   

Nu är det bara några ynka timmar kvar tills vi åker till Sverige och ÅH vad jag längtar! En vecka i Malmö och en vecka i Stockholm. Emils första långresa, Emils första julafton och Emils första möte med en massa andra släktingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0