Emil har hittat sina händer!!!

Den senaste veckan har Emil gjort en fantastisk upptäckt: han har händer!! Helt otroligt. De där viftande sakerna som ibland har flygit förbi hans ögon tillhör alltså HONOM. Och han kan styra dem. Wow. Denna upptäckten är precis så faschinerande att man kan spendera hela dagen med att ligga och titta och beundra dem. Eller helt enkelt bara kontrollera att de fortfarande finns kvar, och det fantastiska fyndet var på riktigt! Vad vet jag?

Mag/nackträningen har blivit lite mer komplicerad eftersom att han nu kämpar sig så högt upp att han gång på gång tippar över. Sen ligger han lika chockad på rygg var gång och undrar vad som hände.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du uppdaterar oftare nu!! =D

när kom ni ner till Malmö?! Fortfarande sugen på en bebis fika? Kram från mig och Devin!!

2010-12-09 @ 23:43:55
URL: http://vitvablirnutre.blogg.se/
Postat av: sandra

Söta Emil, smälter lite här på jobbet när man får se honom!

2010-12-10 @ 08:30:05
Postat av: Caroline - Mamma till Jennifer

Sv. Sent svar från mig... måste skärpa mig och svara tidigare haha.



Så roligt att du hittat till min blogg, och va bra att du skrev så jag hittade till din! :D



När är lilla Emil född? :) Ser att vi är lika gamla också, eller.. är du 89:a? :)



Kram på dig, och trevlig helg!

2010-12-10 @ 17:43:44
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0