Föräldrafritt för Emil!

Oj, oj, oj. Dagarna rusar iväg lika fort som de alltid gör när vi är i Malmö. Idag har vi (hör & häpna!) lämnat bort Emil till barnvakt för allra första gången. Så han har fått leka med mormor & bestefar (och givetvis moster) hela kvällen. Superläskigt och jag ville aldrig sluta krama honom när vi kom tillbaka. Men han verkade haft det jättebra och det känns viktigt att mina föräldrar får lite extratid tillsammans med sitt barnbarn nu när vi bosatt oss 60 mil ifrån dem.

När vi kom hem låg Emil nöjt och åt sin kvällsflaska iförd ny ren pyamas och var sedan redo att nattas. Då blev det vin & ostbricka en stund i källaren tillsammans med mina föräldrar och nu är det sovdags för oss också!

Imorgon ska Emil för första gången få träffa en bebis i hans egen ålder när Caroline och Devin kommer på besök. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

ååh vad mysigt!

Man behöver verkligen lite tid för sig själv när man är mamma, det har jag då märkt. :)



Ha! Jag födde i Drammen! Alla födeavdelningar var fulla I HELA OSLO (hur sjukt är inte det?!) så jag fick åka ambulans till Drammen. Men jag gillade verkligen det sjukhuset, fick jättebra hjälp av underbara jordmödrar. Hade du en bra förlossning o trivdes med personalen?

2010-12-23 @ 13:16:28
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0