Gynekologbesök!

Tillbaka från gynekologen. HUU. Mamma försökte lugna min nervositet igår med "det gör i alla fall inte ont". Nej, okejdå, tänkte jag. Det kanske är lite obehaligt men det gör i alla fall inte ont. Jag ska nog överleva! .....INTE ONT!??!?!??!?!??!? Ursäkta? Det gjorde SVINONT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men allt såg åtminstone superbra ut och han började med att säga att "oj, vad fint du har läkt".

Emil tyckte däremot inte att det var sådär fantastiskt kul att ligga i vagnen och vänta men tillslut blev vi räddade av en av receptionisterna som kom och tog upp honom. Sen när jag kom ut så var Emil med bakom disken och hälsade på kunder, tog emot betalningar och såg hur nöjd och glad ut som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0