Julstämning!

Woho! Idag har Emil sovit TVÅ gånger i sin egen säng på dagen! Två av fyra försök kan väl tilläggas - men ändå! På natten vill jag fortfarande bara bara ha honom hos mig men det är toppen om han lär sig att det inte är så väldigt farligt att sova ensam heller. Så får jag tid till lite andra saker på dagen också. Framsteg!

Fast helst sover han ju fortfarande uppe på mig eller sin pappa... och inte mig emot det. Tokigt mysigt... och det hade ju faktiskt varit betydligt värre om det var tvärtom. :)

Nej, nu ska jag ut och mysa lite med mina pojkar som ligger i soffan och tittar på något tråkigt bilprogram!

Idag kom Jonny hem med en julblomma som överasskningstack för att jag ringde ett jätteläskigt försäkringsbolagssamtal som ingen av oss egentligen vågade ringa. <3


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Jennifer

Sv. Jaha, min dotter är också född den 11, och blir två månader idag :D Vi är nästan lika gamla och har barn i precis samma ålder, inte dåligt hehe :)



Hoppas ni hade en mysig dag igår! Kram



2010-12-11 @ 12:52:50
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0