Mest verkliga & obehagliga drömmen någonsin!

Inatt drömde jag att jag smittats av hiv och nu skulle jag dö i aids. Hahaha. Men det värsta är att jag fortfarande går runt med obehagskänslor i hela kroppen för det var så OTROLIGT verkligt allting i drömmen och jag måste hela tiden intyga mig flera gånger om att det bara var en dröm. Satt till och med och googlade i drömmen på hur länge man lever innan man dör om man får aids. Och vad som skulle hända med Emil när jag dog.

Det roligaste är att det var GABBI som smittade mig, efter att hon varit på en afrika-resa. Och jag var så förbannad och besviken på henne för att hon inte verkade bry sig eller ha dåligt samvete för att hon förstört mitt liv. Och min mamma ville inte hjälpa till att ta hand om Emil när jag blev sjuk eller dog för hon tyckte det var så jobbigt att byta blöjor och orkade inte gå upp tidigt på morgonen.

Egentligen så visste jag i drömmen att hiv inte är något som gör att man dör med en gång. Men jag och Gabbi kom fram till att afrika-aids nog var farligare än annan aids. Haha?


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahahha, verkligen jag? :O

2010-12-14 @ 18:16:08
Postat av: Sofia

hahahahha! förlåt! men såå komiskt! <3

2010-12-17 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0