Jag mår iiiiiilla

Jag mår illa. Jag vill spy. Uuuh. Jag mår illa. Jag vill spy. Så det åtminstone känns lite bättre efteråt. Jag mår illa. Jag vill lägga min under täcket och sova igen. Och spy. Men det är dags för jobbeli-jobb och idag är det karneval på dagiset. Haha. = alla ska klä ut sig och så ska vi leka lekar och slå sönder en katt så det ramlar ner godis? Mycket underhållande säkert.

Nu har vi bokat tid för privat vul (vaginalt ultraljud) eftersom att min läkare inte vill ge mig något och att det är onödigt att oroa sig. Han är en idiot. Men 1000kr är det värt, för på måndag får jag veta om vår bebis lever! :D
Är dock relativt nervös för min manliga (!) gynekolog, och jag som liksom aldrig ens varit hos någon gynekolog förut. Hmmm. Googlade lite och fick läsa något som var tänkt som lugnande: "Läkaren för in en vaginalscanner i slidan. Scannern är oftast inte tjockare än en tandborste. Det kan kännas lite obehagligt men gör absolut inte ont. Sedan rör läkaren scannern i slidan tills man har har funnit fostret."
UUUUURSÄÄÄÄKTA!!?!?!??!?!???!?!?!?!??!! TANDBORSTE? Eh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0