Bruna & glada! <3

Åååhhh nu är vi tillbaka från världens mysigaste resa!!!!!!!! :) Iofs så är vi fattiga som kyrkråttor (nästan iaf) men det är lugnt, för vi unnade oss åtminstone en sista resa tillsammans. Nästa år blir det barnfokus och bamseklubben som högsta prio så det var fint detta. Så fint!

(Bäst av allt är att jag brände sönder hela kroppen sista dagen men tack vare lite (några flaskor) lotion så har aaaallt det röda förvandlats till brunt. Mirakel!!!!)

Nu är jag alltså i vecka 30 vilket känns alldeles löjligt att tänka på. 30 är ju nästan 40. Och då kommer bebisen. 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, BEBIS.

Nej, nu ska jag snart iväg till Statoil för en spännande första natt i min kommande natt-jobbs-vecka. Uueh. Synd att jag slipper det snart. SYND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0