Sjätte månaden!

Insåg precis att jag redan är i sjätte månaden. 6:E MÅNADEN. Hur sjukt är inte det? Det har verkligen gått helt galet fort. Om 4 månader så är han snart här. Hos mig. Åå.

Jag har förresten köpt mina första mammabyxor! :D Aah. Slut på röda märken längs sömmen hela benet ner och uppknäppta knappar. Helt sjukt sköna och jag misstänker att jag kommer överanvända dem hela sommaren. För övrigt får jag erkänna att jag börjar må psykiskt dåligt över min numera gigantiska kropp. HAHA. Så himla ful verkligen. OK liksom med stor mage, för det hör till. Men elefantlår och tre gånger så stor rumpa är då rakt inte lika ok. Kan han inte bara komma ut så jag kan börja träna (OCH BANTA!). Snacka om att jag kommer vara snygg nästa sommar. Ni kommer tappa andan när ni ser mig med mina magrutor och välfixade hår. (känner mig väldigt realistisk). Brun ska jag förresten också vara. Tokbrun. Som kompensation för att jag inte får sola något iår.

Åååå igår satt jag förresten med Madeleine och Frida på en uteservering inne i stan. Min mage och deras barnvagnar och glada bebisar som dricker äppeljuice. Nästa år är min ganska så prick lika stor och det är ju bara helt sjukt är tänka på. 


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det får mig att le, sååå mycket. jag längtar aggi. jättemycket verkligen.

2010-06-03 @ 02:07:10
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0