JAG KÄNNER BEBISEN <3

Iiihh jag hoppar & studsar av glädje!!! Igår satt vi på ett tre timmar långt fantastiskt tråkigt och totalt ointressant möte med föreningen där vi gick igenom årsbudget och valde nya styresmedlemmar osv osv osv osv....... och helt plötsligt, mitt i allt: JAG KÄNNER BEBISEN. DEN LEVER. INNE I MIN MAGE. DEN RÖR PÅ SIG. JAG KÄNNER DET. Åååå. <3

Idag går jag in i vecka 19 och det känns alldeles galet långt. Herregud. Vem trodde detta för några månader sedan? Som David sa igår "Du ska bli pappa Jonny. Det trodde du inte för ett par år sedan." Nej, herregud. Det trodde man verkligen inte. Livet är spännande. <3

Och om fem små pyttedagar får vi veta! Flicka eller pojke.

London var förresten finaste någonsin och ÅH, jag vill tillbaka. Helst idag. Speciellt till picknick i sommarkläder i en park full av gröna träd och tulpaner. Istället för snöstormen som mötte oss igår på jobbet. Uuh.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

åhhhh aggi jag blir så glad! :D

2010-05-05 @ 11:49:58
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhhh söta söta du!!! Du anar nte vilken glädje du sprider när du skriver! Så himla härligt! Jag ler när jag läser! Saknar dig så otroligt! Och blir såååå glad för din skull.



Såååå mysigt! Aggi!! du har LIV inuti dig! En liten bääääääbis! :D

Åhh kom hem till Skåne så man får uppleva sötaste uppväxten! :O

Aggi-mamma! Nejdu, DET trodde man inte för några år sedan! - Men det är så härligt att det är så nu. :)



Och jag är så glad för din skull att jag inte ens kan beskriva det!



Miljoner kärlek o pussar o kramar!

(meganyfiken på om det blir pojke eller flicka!) :O



Ta hand om din lilla familj!

<3

2010-05-05 @ 20:58:25
Postat av: mimmi

åh en liten aggiperson

2010-05-08 @ 01:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0