PLOPP, EN FOT!!!!!

IIIIH. Har legat i extas nu hur länge som helst och bara beundrat magen. För varje spark som han gör så ser man tydligt att foten sticker ut GENOM magen "buff" "buff" buff". Precis på den lilla pyttefläck som han sparkar. Ååh. Jag ligger i min ensamhet och bara skrattar. Eller VADDÅ ENSAMHET. Jag är förresten aldrig ensam. Jag har min prins i magen. <3 <3 <3

MIRAKEL VERKLIGEN. MIRAKEL.

Jag har förresten en massa andra spännande graviditetstecken som man inte ens visste existerade innan man fick dem. 

1. HELT plötsligt blir jag alldeles svart under min förlovningsring. Något jag tidigare blivit av "billiga" oäkta ringar. Tyckte därför att det var relativt konstigt tills jag läste att guldsvärtande var ett vanligt fenomen och "Vissa kvinnor råkar tillexempel endast ut för detta när de är gravida". Kan ju inte påstå att det är sådär väldigt snyggt. Det är liksom inte bara under ringen utan över, under OCH på de närmaste fingrarna.

2. Jag har aldrig varit den som fått kramp men den senaste veckan har jag vid ett flertal tillfällen vaknat skrikande av smärta för vääärldens kramp i benet. Första gången var i Malmö och när jag nästa morgon kom upp haltande eftersom att krampen FORTFARANDE inte släppt och beklagade mig så sa mamma "nämen, har du inte fått det tidigare? det hade jag ofta när jag väntade både dig och annelie". Och på vecka 22 står det "I takt med att du blir tyngre så kan du också få fler gravidtetskrämpor, som till exempel vadkramper, främst på nätterna"

3. Att man får bruna pigmentfläckar av solen SOM TYDLIGEN ALDRIG GÅR BORT!?!? Haha min hals är förstörd för all evig framtid. :( Imorgon blir det solskyddsfaktor 50 MINST.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Foten gjorde mig jättelycklig. ih.

2010-05-27 @ 00:28:59
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0