POOOOOOOOJKE!!!!!!!!! :) <3 <3 <3

Nu vet vi säkert: VI SKA PÅ EN POJKE. På riktigt. Det ligger en liten bebispojke inne i min mage och sprattlar runt i detta skrivande nu. Bara tanken är svindlande.

Ultraljudet var lika magiskt och mysigt som de andra två gångerna och jag låg mest och pep av förtjusning för allt hon visade och pekade på - varenda ryggknota kändes vackrast i världen - medans Jonny lyckades ställa lite normala frågor så att hon inte behövde tro att vi var utvecklingsstörda eller så. Men han (älskar att skriva han istället för den) var finast i hela världen och jag längtar längtar tills vi får träffa honom på riktigt!

Ny termin är 9 oktober och jag hoppas verkligen han tänker hålla sig till det så jag slipper offra min födelsedag för all evig framtid. Ungefär.

Vidare så har jag varit riktigt produktiv idag med över 1,5 timmes bankmöte där vi la upp fondsparande och såg över pension och framtida boendedrömmar. Hoppsan hejsan, vuxenlivet är minst sagt här. Sen har jag varit inom Statoil och beställt nya (större!) jobbkläder och fått "ååååhh titta på deen magen"-kommentarer. Kanske kanske jag också råkade köpa lite alldeles för söta pojkkläder i stan.. men det kan man väl få?

Nej nu tror jag snart att Jonny är klar med falukorven i ugnen så att vi kan sätta oss ner och skriva namnlista vid maten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0