Vad ska han heeeeeta???

Haha jag blir så ledsen. När vi äntligen äntligen kommit fram till en liten lista med olika namnförslag så bestämmer jag mig för att lägga upp dessa i en omröstning. För skojs skulle lägger jag till ett extra namn som poppar upp medans jag skriver. Lite så där halvt seriöst, halvt inte seriöst. Och GIVETVIS så LEDER det namnet nu. Och det som vi egentligen var mest inne på har inte fått en endaste liten röst. :( Jag blir så ledsen.

För någon vecka sedan var vi i Malmö och hälsade på vänner & familj. Det var helt galet mysigt och jag är SÅ glad att jag åkte även om jag nästan bestämt mig för att strunta i det. Fick träffa söta Caroline också som bara är sisådär cirka en dag efter mig med sin pojke. Så mysigt! Kom fram till att nästa gång kommer vi inte kunna kramas för att magarna kommer vara så mycket ivägen. <3

Och så fick vi köpt världens i särklass finaste vagn. Efter mycket letande på blocket så bestämde vi oss för att "NÄ, NU SKA VI BANNE MIG HA EN ALLDELES NY FIN VAGN", vi kan väl ändå spara in på något annat? Ååå, den är så himla söt. Går på trilletur (världens sötaste ord) varje dag i lägenheten och längtar längtar tills jag får lägga honom i den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förresten så sparkar han som bara den nu. <3 Bästa trixet är att sätta på musik. Då blir han galen! Frågan är ju iofs om han blir glad och dansar, eller hatar det och vill att jag ska sluta? Samma sak med att åka bil eller buss. Såfort man satt sig så är han igång! Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Chili

Oj, vilket dilemma det där med namn alltså =/ Har ni varit inne på ett namn så tycker jag ni ska gå på det. Första tanken är alltid bäst =)

2010-05-23 @ 09:25:35
URL: http://tasteofchili.blogg.se/
Postat av: Sofia

Klart att han dansar och älskar det!!! :O GUD ja! övertygad älskade du! Spel amycket musik under graviditeten, så blir barnet musikaliskt. ;)



<3 SAKNAR DIG SÅÅÅ!

längtar så tills jag får se dig och din lilla prins!



puss o kärlek!

2010-06-19 @ 23:11:30
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0