Godmorgon (/natt)

Jaha. Imorse vaknade Emil vid 6-tiden och hade absolut inga planer om att somna om igen. Han låg och pratade och härmade alla ljud vi gjorde fram tills jag tillslut gav med mig och tog med honom upp vid sju.

Så nu ligger en väldigt pigg bebis och en väldigt trött mamma i soffan och funderar på vad vi ska göra idag. Det enda som är säkert är att vi definitivt inte har någon lust att gå ut i snön!!!

I måndags blev Emil förresten 4 veckor! Helt otroligt! Då var det dessutom dags att börja med tran (innehållet i omega3-kapslar) och ÅH vad han är duktig! Trodde det skulle vara jättesvårt att få i honom fiskoljan men även om man ser att han verkligen ogillar det så är han superduktig och äter det! :) Min pojke det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhåå söta!

Vad jag längtar tills jag får träffa honom! :D ihh!

Sååå sööööt är han! (och du förstås! <3)



massa megakramar!

<3

2010-11-11 @ 00:06:36
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0