"Nå er det tid for fredagskooos"

Hahaha, skulle försöka få Emil att somna så att jag kunde få fixat lite saker hemma... men råkade (för absolut inte första gången) somna själv också. Vaknade en timme senare och försöke så smidigt som möjligt lirka ur honom ur min famn och ner på madrassen och därefter ta mig ur sängen själv utan att han vaknade (med varierande resultat).

Men nu sover han åtminstone och jag ska (i bästa fall) hinna stryka färdigt alla Emils kläder så de blir mjuka och fina, överraska Jonny med att laga god fredagsmiddag och ställa fram vin tills han kommer hem bara för att det var helt sjukt längesedan, tyvärr inte duscha eftersom att jag misstänker att duschstrålarna kommer göra svinont mot min stackars bula men däremot försöka trycka ner mig i någon av mina gamla klänningar som passade perfekt när jag var 10kg mindre och deprimerande nog inte tända några stearinljus eller annat mysigt eftersom allt sånt ligger nerpackat i kartonger.

Spännande att se hur mycket jag hinner innan Emil vaknar! :)


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Ilian

Nämen ooj vilken duktig kille du har! Nu går det undan här. En riktig godbit iallafall :-) Kram från oss

2010-11-12 @ 19:51:12
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0