Utvilad!!!

Hjälp vad Emil sovit inatt. Han fick mat vid halv-nio-tiden och sen gick vi och la oss närmare tolv.. trots att jag tänkte att han nog skulle vakna och vilja ha mat runt halv ett. Vid SEX vaknar Jonny och undrar om jag matat Emil under natten. Eh..nej? Stackars liten bebis hade inte fått mat på 10 timmar men verkade lika nöjd ändå.

Sen somnade han om igen i min famn och så gick vi inte upp förren efter tio. Så himla mysigt! <3

Han var förmodligen totalt utmattad efter gårdagen. Ååh han var helt förstoppad och hade så ont så ont så ont. Han skrek och skrek och skrek i flera timmar oavsett hur mycket jag bar, sjöng, klappade eller masserade honom. Har aldrig varit med om att han skrikit så... lät verkligen som om han var döende och jag förväntade mig att polisen skulle ringa på vilken minut som helst och anmäla oss för barnmisshandel. Tillslut satt vi och grät båda två för att jag tyckte så synd om honom.

Tills lite olja på en termometer fixade biffen och han ÄNTLIGEN kunde få ut allt. <3

Dessutom hade vi bestämt fika med Jenny i stan vid tolv... men det var ju bara att avboka. Inte en chans att vi skulle komma iväg till det. 

Ååh. Min stackars liten. Det gör så ont att se honom ha så ont. :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0