Sista dagen som 20åring!!!

Hmmm. Börjar ge upp hoppet om att bli mamma som 20åring. Då får han skynda på rejält och jag får dessutom ha typ världshistoriens snabbaste förlossning (inte mig emot, dock). Okejdå. Har inte allt för stora förhoppningar på det iofs men jag hade blivit lyckligast på jorden om jag slapp gå på läkarkontroll på onsdag! Nästan en vecka dit. Snälla lilla gud?

Just nu sitter Jonny i vardagsrummet och slår in paketer. Iiihhii. Jag borde försöka smyga ut och kika lite. Hmm. Synd att tröskeln knarrar så mycket. Fast jag är ju ganska diskret av mig. Inte alls klumpig. Får lägga upp en plan på hur jag ska kunna titta fram i dörröppningen utan att magen sticker fram först. Tur att jag är så akrobatisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0