Uppdatering!

Livet är lite bättre igen. Antibiotikan är nog inte helt tokig. Och kanske all dygnet-runt-pumpning lönade sig. Jag är kanske inte helt bra men åtminstone på bättringsvägen. SÅÅ lycklig över det. Börjar känna mig som människa igen!!! Igår kom hälsosyster på hembesök och det kändes jättebra!

Ikväll är det storsatsning på att sova i sängen tillsammans med dom andra! <3

(tack för alla fina orolig&kryapådig-meddelanden, och förlåt att jag inte svarat. blivit så glad. ni är så fina.)

Nu ska jag gå och pussa lite på min bebis! Bara för att jag kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

jaaaa hurra <3 åh. bli ännu bättre fort!

2010-10-23 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0