Sjuuuuuttoooon

Oj. Idag står det två tal i min kalender. 17, för antalet dagar som är kvar och 39, för den vecka som jag går in i idag. Har bara en vettig kommentar till detta: VAAAAAAAAAAAAAAA!?!??!?!??!?! EH? Okej, jag har en till: HJÄLP!?!??!? :( Jag vågar inte. Är det försent att ändra sig? Kanske man kan ta ett kejsarsnitt på sig själv? Hmmm. Om man snor lite bedövning? Eller ecstasy... det funkar nog lika bra. Någon som har på lager? He...he...NERVÖS. :( :( :( :( :(

Hihihihihihihihihihihihihihihihihi.

Okej. Jag återkommer när jag har något vettigt att säga. (hihihihihihihihihihi).

(Kejsarsnitt på sig själv kanske var en bra idé?)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

aggi, du kommer bli världens bästa mamma. Det vet jag. <3 och jag finns alltid i närheten. och dessutom gör det nog inte så ont. hehehehe

2010-09-22 @ 22:26:54
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0