Första jobbdagen!

Var riktigt kul att jobba idag. Jobbade visserligen bara extra på ett serveringsställe, men ändå! Helt slut i kroppen blev jag. Sist jag var där var i åttonde månaden och vissa av de anställda hade inte ens förstått att jag var gravid (!). Fick jättemycket ansvar och de verkade minnas mig som lite mer erfaren än jag egentligen är. Men jag klagar inte!

Emil verkade också ha haft en toppendag på pappas jobb och charmat sönder alla! Han hade gått från knä till knä, fått massvis med uppmärksamhet, visat upp sina krypfärdigheter och fått tugga på klockor (!) och lite allt möjligt. Bättre blir det inte i Emils värld! Men nu borde vi verkligen sova. Misstänker att Emil inte riktigt förstått det där med att helger betyder sovmorgon ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0