Framsteg på hög nivå!

Jag blev jättechockad idag! Höll på med tvätten ute i hallen och hade lagt ner Emil på golvet tillsammans med en massa leksaker. När jag var klar gick jag in med kläderna i sovrummet och fixade lite därinne. Helt plötsligt ser jag att Emil tagit sig genom hela hallen och nu dykt upp i dörröppningen. Förvånat tittar han upp och får syn på Jonnys mobil som ligger på golvet. DÅ fick han fart! Över tröskeln och raka vägen fram till mobilen.

Som sagt blev jag jättechockad! Det var först i förrgår som vi började se minsta antydan till hans framåt-ålande, och då handlade det om centimeter. Igår kanske vi nådde upp till en halvmeter. Och nu tar han sig från ena rummet till andra. Så snabbt det går när det väl lossnar! (fast det ska väl tilläggas att det fortfarande går mycket långsamt)

(för övrigt har Jonny fortfarande inte kommit med den där fantastiska första-april-hämnden han lovade mig imorse. han har väl insett att jag är oövervinnelig)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Oj det gick fort. Isak tog sig någon cm igår eller i förrgår men annars blir han mer förbannad. Undrar om han kommer fatta snart. =)

2011-04-02 @ 08:48:06
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0