Heldag med mormor!

Den sista heldagen i Malmö hade jag satt av till lite kvalitetstid med min mamma. Vi åt jättegod lunch på ett litet mysigt café i Limhamn (hade jag bott i Malmö hade jag nog ätit lunch ute varje dag. världens godaste bakad potatis med kycklingröra och massa sallad för 60kr. i norge kostar det nog minst 160..)

Efter lunchen tog vi bussen till stan och tittade lite, och Emil fick fina presenter av sin mormor. Sen gick vi till kungsparken och matade fåglar, som t.o.m. åt ur händerna på oss! Jätteroligt, tyckte Emil i början och skrattade när alla gässen kom flygande och lät. Sedan blev det nog lite för många och mycket, och han blev rädd istället. Vädret var ändå lite sisådär så det passade bra att bege sig hemåt!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh vad heter stället ni åt på? Min far och hans ex har en smörgåsbutik i Limhamn som har super gott men kanske inte där ni var. =)

Kram

2011-04-07 @ 17:33:00
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0