Hemma igen!

Emil ligger och babblar lite uttråkat i vardagsrummet så jag ska snart gå ut dit. Tänkte bara titta in lite snabbt och säga att vi är hemma igen. Galet mycket snö har smält bort och vi börjar äntligen se hur vår trädgård ser ut. Spännande!

Flygresan gick jättebra denna gången också. Emil var jättetrött men åt lite medans vi väntade på att planet skulle lyfta. När vi väl började rulla bytte jag ut maten mot en napp och innan vi var uppe i luften sov han. Det fortsatte han med under hela resan. Jätteskönt att det gick så bra!

Berättar om den i sista tiden i Malmö sen. Jättetråkigt att kameran inte fick plats i mitt ynka handbagage, men jag ska försöka sno lite bilder av min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0