Lång dag i Svinesund

Blev en låång dag med gränshandel tillsammans med hundratals köpgalna norrmänn som var på jakt efter att fynda påskmat till svenska priser. Vi fick tag på en hel del saker, bland annat en hel låda med dammsugare, som ska avnjutas ikväll tillsammans med en film. JACKPOTT!
   På hemvägen fick Emil testa något helt nytt, som inte heller finns i Norge: MAJSKROKAR. Haha, han blev helt galen efter dem och kladdigt som tusan blev det.

Det är lite roligt för Jonny har helt oväntat blivit superengagerad i råttorna. Han lägger ner hjärta och själ i att se till så att maten vi ger dem delas upp 100% rättvist och anklagar den ena råttan för att vara glupsk och sno allting och planerar för fullt hur, när och var vi ska ta ut dem och leka med dem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha berit äter alltid upp all mat och bodil får inget.. det är därför berit är så tjock. tjockisråtta. hihi. men dom är söta.

2011-04-17 @ 23:11:10
Postat av: Gabbi

Det var jag btw..

2011-04-17 @ 23:11:42
Postat av: Linnéa

hahaha, åååh<3<3<3 märker att mina små fina har det gott iaf :') vilken semester de får!!! (nu är du elak mot berit gabbi, det stämmer inte alls!!!!) okejdå...

2011-04-17 @ 23:49:11
Postat av: Tanja

Hej! Jag har just nu ett samarbete med Barniallt.se där du får upp till 50% rabatt hos dom ! Kolla in vilka produket här på min blogg. mvh Tanja



http://www.misshute.blogspot.com/

2011-04-18 @ 23:29:14
URL: http://misshute.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0