Mammadagarna rinner ut...

Idag slog det mig att jag bara har två veckor kvar på min första omgång i mammaledigheten! Hjälp. Redan efter påsk ska Jonny plocka ut sina tio pappa-veckor och då måste jag tillbaks på jobb såvidare vi inte har tänkt leva på vatten och knäckebröd, samt hyra ut huset och flytta in i garaget. (hm, kanske värt det?)

Jag trivs jättebra med mitt jobb så lite mysigt blir det nog att komma tillbaka, men svårt som tusan att lämna kvar mina killar i sängen varje morgon och sen inte se dem på hela dagen. Men folk har väl överlevt värre saker genom tiderna.
Får motivera mig med att tio veckor går ganska snabbt. Sen är det mitt i sommaren och min mammaledighet fortsätter - för ett bra tag framöver!


 
Skulle göra vad som helst för dig!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Får man fråga vad du jobbar med? Kul att du trivs så bra på ditt jobb! :)

2011-04-09 @ 23:27:30
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0