Släktkalas!

I söndags hade vi släktkalas för min syster! Jättemysigt och lite extra kul när man bor i ett annat land och inte träffar släkten så ofta. + att vi nu startat den nya generationen när både jag och min äldsta kusin fått barn samma år. Visserligen skiljer det tio månader mellan dem vilket märks väldigt mycket just nu (William springer och äter kakor, Emil ligger och sprattlar med benen och dricker ersättning), men snart kommer de kännas som jämngamla. Roligt!

Idag har jag varit på Triangeln och lunchat med min syster,
och sprungit lite i butiker. Har också varit inom ett dagis och hälsat på. För varje gång jag är i Malmö så inser jag hur galet mycket jag saknar att bo här, så det skadar ju inte att kolla upp framtida alternativ och möjligheter.

Ikväll är planen att träffa Sofia & Sanne en stund. Men hur, var och när har vi inte riktigt löst än.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men var är det du bor? :)

2011-04-06 @ 11:38:36
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0