SOMMARKÄNSLA!

"GIIIISSA vad jag gör? Jag solar i bikini på balkongen"
Ringde Jonny bara för att berätta! Mitt i samtalet ringde min mamma på hemtelefonen och hon fick samma inledning. Helt otroligt! Men vi får passa på att njuta idag, för imorgon väntas +5 och regn.

Emil njöt också av att torvla runt i skuggan och leka med herr duploelefant! Att få barn på hösten måste vara det absolut mest perfekta. Nu när han blivit så stor att han börjar intressera sig för allt runtomkring så är det så pass varmt att han slipper knökas in tjocka vinterkläder och vantar. Tusen gånger lättare att urforska världen då!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jätte fin bild! =)

2011-04-14 @ 08:37:41
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0