Blogg-paus!

Har tagit en liten välbehövlig bloggpaus de senaste dagarna och frågan är om jag inte kommer fortsätta med det under hela Sverigeresan.

Besöket hos familjemäklaren gick förresten som förväntat. Mäklaren var lite halvdålig på att dölja sina känslor över att Jonny tänkte sticka från Emil när han är så liten men det ledde åtminstone till att han höll med om att det var väldigt lämpligt att jag fick ensam vårdnad och Jonny fick obestämd umgängesform. 

Sen hade jag & Emil några jättemysiga dagar i Stockholm. Emil var på sitt första skansen-besök där han åt köttbullar och tittade på alla djuren. Vi träffade släkt, vänner och en liten bebis och Emil fick sova en natt hos sin farmor. Dessutom fick han en ny bästa kompis: Linnéas hund, som var det mest faschinerande han någonsin sett.

Nu är vi nere i Malmö och allt är toppen! Här myser vi med familj, vänner och en halvtokig fågel. Emil äter pyttipanna, sand och tyvärr lite igelkottsbajs(!). Tänderna bara ploppar ut ur munnen och han har nu 7 stycken! Igår kom det reklam från xxx lutz, som tagit över IKEAs gamla lokaler och nu ska jag utan tvekan möblera om hela huset efter deras katalog! (dvs om jag hittar ett par hundratusen på bussen ut dit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0