Fredag!

Tycker att det är helt galet hur fort veckorna går! Idag är det fredag igen och eftersom sommaren verkar ha övergett oss (igen) så har vi haft en hemma-mys-dag, och jag tippar på att kvällen kommer gå i samma tecken. Kyckling Tikki Masala står på menyn, vilket är en favorit hos oss båda. :) Har varit sjukt dålig på att komma i säng i tid i det sista så idag unnade jag mig lite sömn medans Emil sov sin middagslur, från 10.00-12.30. Den möjligheten måste vara en av topp-tio-sakerna med att vara mammaledig! (förutom såklart att få spendera hela dagen med sitt barn)

Ikväll kommer också en som ska kolla på bilen. Hoppas och ber till alla gudar som finns (och lite till de som inte finns) att de köper den, men med tanke på att killen jobbar som biltestare så är inte optimismen uppe i flaggstången direkt. Hursomhelst så har jag nog svamlat klart om ointressantheter som middagsrätter och min sömn nu så... trevlig fredag! :D


 


Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha vad söt han är!!!! De skriker bus om han!!

Har han fått sina fram tänder än?

Kram

2011-08-06 @ 10:55:57
URL: http://vitvablirnutre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0