Helgen!

Precis som förutspått så blev fredagen mys&film-kväll med chips och god mat! I lördags åkte vi först in till stan så att Jonny fick klippa sig. Nu när vi inte är tillsammans längre så kan han ju gå runt med vilken frisyr han vill. Jag tycker killar ska ha mycket hår (på huvudet, och inget på kroppen!) medans Jonny gillar sitt korta hår med massa gelé som han hade när vi träffades. Som kompensation för att han låtit håret växa ut lite under vår tid tillsammans så har jag låtit bli att klippa lugg för hans skull. Frågan är alltså om det inte är dags för lite lugg igen? (något jag alltid tycker är än jättebra idé fram tills jag verkligen sitter där med min nya lugg och ångrar mig sönder och samman.)

På eftermiddagen åkte jag in till Oslo för en utekväll med Gabbi & Christer. Det gör egentligen ont i hjärtat att åka bort från Emil två helger i rad men jag tvingar mig själv att passa på eftersom jag snart knappt kommer ha någon möjlighet alls till att hitta på saker utan Emil.

På söndagen var vi alldeles löjligt produktiva! Vi sorterade och rensade ut alla prylar som Jonny ska ha med sig från förrådet, delade upp en massa saker och tog äntligen tag i projekt: vinden. Vinden har nu gått från oframkomlig kaos-röra till system och märka kartonger. Hipp-hurra!




Kommentarer
Postat av: Syster

Haha så är jag också! Med luggen alltså, klipper lugg, är nöjd en timme sen får jag panik över den, försöker bli av men den och ber och ber om att den ska växa ut, sen lagom tills den har växt ut så blir jag sugepå att klippa igen :p så går det så om och om och om

2011-08-08 @ 15:33:17
URL: http://sovmorgon.blogg.se/
Postat av: Sofia

HERREGUD vad söööt han är!! :')

Saknar dig Aggi!! <3

Jag finns för alltid här för dig!

2011-08-08 @ 19:07:44
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0