Inte många dagar kvar!

Nu är det verkligen inte många dagar kvar innan Jonny flyttar! Imorgon åker vi dessutom till Sverige i två veckor och när vi kommer tillbaka så har han bara tre arbetsdagar kvar innan han åker. Känns riktigt skönt. Längtar tills jag & Emil får komma lite i ordning på egen hand.
Därför hade vi lite avslutningskväll/natt igår med ett antal flaskor vin, tv-spel och lite sådära. 
  
Det är Jonnys playstation och det är han som alltid spelar, men trots det så tror jag inte det finns ett enda spel som han någonsin vunnit över mig i. Komiskt nog! Ishockeyn var ett skämt, och jag fick närmast kämpa för att inte råka göra några mål av misstag för att han är så dålig förlorare. I bilspelet var vi lite jämnare men för varje glas vin som tömdes så befann sig bilarna allt mer på gräset, och allt mindre på banan. Idag är Jonny knappast i någon tipp-topp-form (tydligen så var det röda vinet gammalt, hmmm?) men vi har massa packning som måste göras och en liten Emil som vill underhållas - så det spelar ju inte all världens roll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0