Packningsarbetet är påbörjat!

Igår började vi äntligen sorteringen av alla ting & tang som finns här hemma. Vi var upp på en stekhet vind och letade kartonger och jag måste bara säga att herregud vad man samlar på sig mycket skit. Tror Jonny börjar inse att det inte är fullt så bara-bara att ta alla sina saker och flytta. "Det är enklast att fly", sa han för några dagar sedan. Jotack.

Ska bli uppriktigt intressant att se hur han klarar sig på egen hand sen. Mannen har nollkommanoll stresstolerans och behöver hjälp med precis allt. Hur som helst så har jag sagt att jag gärna hjälper honom sålänge han trevlig, men om han tänker vara otrevlig och förbannad så kan han få fixa det själv. Detta ledde till att jag fick en myskväll med mig själv, telefonen och en påse ostbågar igår medans Jonny grymtade runt på ovanvåningen.

Dagen var däremot tusen gånger mysigare. Vi badade, hade vattenkrig (jag hade emils drickkopp och jonny hade vattenslangen = inte fullt så rättvist!) och fixade med trädgården. Dock blev det ingen grillning. Igår orkade vi inte och på lördagen fick jag spontant rusa iväg till förfest på en båt till en som Madeleine känner innan vår utekväll. 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Otroligt omoget sagt av han måste jag säga.



Stor kram till dig!

2011-08-04 @ 10:43:41
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0