Rik för en timme!

Kände mig superrik (nåja, men lite halvrik åtminstone) när jag loggade in på mitt bankkonto igår och hittade alla pengarna efter bilförsäljningen. Övervägde i 30 sekunder om jag inte skulle hoppa på första bästa jorden-runt-resan och bara försvinna ut i världen i något år eller två. Men förnuftig som jag är (?) bestämde jag mig istället för att skicka iväg ett mail till vår bankrådgivare och be honom lösa billånet - som planerat. Och någon timme senare var jag inte fullt så rik längre. :(

Något som är lite roligt med att uppdatera relationsstatusen på facebook till singel är att det plötsligt börjar droppa in en massa mail och samtal från folk man inte hört av på år och dar. En av de lite komiska kom halvt otippat från en av Jonnys vänner. Han höll en lång utläggning om vilken idiot Jonny var som drog från mig, för han skulle aldrig, aldrig hitta någon finare tjej. För min del var det bara positivt att bli av med honom, för jag kunde ändå få precis vem jag ville och han hade aldrig förstått vad jag såg i Jonny. Själv hade han tyckt om mig sen första gången han såg mig, men inte gjort något av respekt för Jonny, vilket han nu ångrade. Det komiska i situationen är att bland det sista jag hörde från den killen var att han hatade mig och aldrig mer ville se mig. Och nu satt han och lovade från hjärtat att han kunde ta hand om mig och Emil. Hmmmmmm?? (har jag ens sagt att jag vill bli omhändertagen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0