Oslo-besök!

Hej mitt vinterland! Tror faktiskt jag bestämt mig för att dethär med snö & vinter är rättså mysigt ändå. Änsålänge. I januari/februari/mars kommer jag förmodligen hata allt och vilja emigrera till Sydafrika. Men nu i december mitt bland allt julpynt och de första flingorna är det faktiskt ganska fint.

Idag är jag uppe tidigt! Ska packa ihop några småsaker och få på mig lite kläder. Sen tänkte jag gå ner och väcka Emil och få i honom lite frukost. (helt fantastiskt att man faktiskt måste väcka honom nuförtiden, så att han inte ska sova bort hela dagen!!) Sen ska vi in till Oslo för ett tvådagars-besök hos min syster i hennes lägenhet. Och när hon åker till jobbet i eftermiddag ska jag unna mig lite Gabbi-tid! Sämre kan det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0