Sjukling! :(

I helgen kom Linnéa, Carro och Gabbi hit på taco- och melodifestivalkväll!!! :) Jättemysigt och när de andra åkte hem så låg jag & Gabbi uppe och pratade tills vi inte kunde hålla ögonen öppna längre. Årets försenade nyårslöfte borde banne mig bli att åka betydligt oftare in till Oslo! Extremt dålig på det men såfort snön försvinner och det blir VÅR (och allra helst sommar) så ska jag på utflykter minst varje dag!

Emil är förkyld x1000 igen. Åh. Nyser och snorar som bara den. Alldeles nyss fick han en nysattack med munnen full av banan och det bokstavligt talat sprutade ut banangegga över hela honom, mig och soffan. Trevlig kille!
Så nu är Emil inne på sin andra av de 10 förväntade förkylningar de första levnadsåret. Huh. Blir tight om vi ska hinna med 8 till.

Orkar inte leta fram batteriladdaren till min (okej, sluta tjata: vår) döda kamera men här är åtminstone en (frisk) badande Emil! Han fattar inte riktigt vitsen med badankorna ännu... men JAG tycker åtminstone det är kul. Punkt.




Kommentarer
Postat av: mimmi sjuktant

åh hurra, låt honom ha varenda sjukdom nu så han slipper sen :') ska dreggla på honom nästa gång <3

2011-02-09 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0