Bokat dop!

Då var datum till dopet bokat! :) Vi fick precis den dagen vi ville ha och hon skulle åtminstone försöka ge oss enskilt dop, men de hade jättemånga dop nu så hon var inte säker. Hoppas, hoppas.

Eh... vad har jag nu gett mig in på förresten. Nu finns det ingen återvändo. Nu måste jag anordna ett dop. Hjälp. Inbjudningskort? Sånger? Psalmer? Gudfader/gudmor? Mat/dricka? Gäster? Dekorationer? HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag mår vi mycket bättre här hemma. Emil är fortfarande lite hostig och småsjuk, men Jonny är tillbaka på jobbet igen och jag slapp förhoppningsvis att bli så väldigt sjuk överhuvudtaget.

Om några minuter ankommer en lastbil (kanske en överdrift) med IKEA-möbler som inte fick plats i bilen så ikväll är det skruva, bygga och möblera som gäller. :) (Om Emil tillåter det, dvs. Det är ju trots allt han som bestämmer här hemma nu för tiden.....)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh, vilket datum blir det? :)

2011-01-12 @ 00:27:28
URL: http://camillasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0