Dumma Ryan Air!

Okej, vi har absolut inte råd att åka någonstans just nu mitt bland elräkningar-på-över-4000-kr-för-en-månad-varav-vi-var-i-sverige-2-veckor och möbelinköp. Men jag tänkte att man kan ju alltid gå in och TITTA på Ryan Air. Ibland är det ju alldeles löjligt billigt. Och visst, nu hade de massvis av 24kr-resor. Till London, Paris och lite allt möjligt. Woho!

Hade knappat in datumen kring alla hjärtans dag och var 100% taggad..MEN VAD SER JAG? De ska ha 200kr för att Emil ska få sitta i mitt knä. SNÅLA DUMMA RYAN AIR. Han kunde väl ändå fått vara gratis?

Hur kan ett spädbarn vara nästan 10 gånger så dyrt som en vuxen? Kanske kan boka vuxenbiljett till honom. Bra plan! Säkert ingen som märker något.



Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Ilian

Har du något förslag eller? Bara inte Oslo! hehe.. Så kul :-) Kram från oss

2011-01-25 @ 16:40:03
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Ilian

hehe, ja men vi kan väl ta en mammafika då på ett senter. cc vest ligger väl ganska mitt emellan skulle jag tro? Annars kan vi bara ta det här omkring om du vill, strömmen senter? Vad passar dig bäst? Ska vi säga klockan 11? :-)

2011-01-26 @ 07:28:09
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0