Helgen!

Torsdag blev det lite bebisprat och kaffe i Oslo! Jättemysigt och verkligen kul att äntligen få se lilla (/stora) Ilian! Så otrolig fin pojke. På kvällen åkte vi till IKEA som fortfarande inte fått in barnstolen (!) som vi tittat ut...irriterande.

Fredag kom Jonny hem & överraskade med att ha köpt choklad-fondue-ingredienser. ÅHÅÅ. När jag svälter mig (nåja.. men åtminstone inte trycker i mig chips och godis varje dag, som jag är van vid) hela veckorna så finns det INGENTING som slår något sådant. Himmel.

Lördag firade jag Madeleines födelsedag och min första utgång (!!!) sedan förlossningen. :) Herregud vad jag hade saknat tequila, dansa hela natten och somna med vin i kroppen.

Söndag och vad passar bättre en kall och inget-planerat-söndag än pepparkaksbakning? (Man måste ju slå till på 1-kr-pepparkaks-deg på IKEA!)

....ooch IDAG är det exakt ett år sedan vi fick veta att jag var gravid! Minns det i detalj. Hur jag gick upp alldeles löjligt tidigt för att ta testet och hur vi sedan låg i sängen och tittade och tittade. "gravid 2-3 veckor", lös på skärmen. Emil.





Kommentarer
Postat av: Moster!

Han är lik sin moster! jadå :D <3

2011-02-03 @ 09:58:43
URL: http://sovmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0