Min fina vagn! <3

Hahaha. Tillslut måste jag ge mig. Det finns inget vettig plats i huset, vi får inte upp den på vinden, det är nästan fullt i garaget och den står bara ivägen i förrådet - och dessutom så hatar Jonny den.

Min coola serveringsvagn måste bort!

Med tanke på hur mycket alla som sett den har hånat den så kom jag fram till att det nog inte var lönt att försöka sälja den. Men någon kanske kunde överväga att ta den gratis? La in en annons på finn.no innan jag gick och la mig och HJÄLP vad översvämmad jag var av mail & missade telefonsamtal när jag vaknade imorse. Inte klokt. Folk som hade minst 1,5 timmes körväg och jag vet inte vad.

(Slår vad om att den har något gigantiskt antikt värde på hur mycket som helst, och att han som kommer och hämtar den nu redan skrivit under kontraktet på sin nya flermiljons-villa)


Kommentarer
Postat av: mimmi

ofta sälja, gudars skymning!!

2011-01-23 @ 19:20:45
Postat av: Malin, mamma till Ilian

Det kan vi absolut få till. Dena vecka jobbar Roy till 16 så det låter bra. Vilken dag passar dig, torsdag? :-)

2011-01-25 @ 11:05:21
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0