Morr'n!

Oj, oj.. idag är vi uppe tidigt (är van vid att dra mig ur sängen vid elva-tiden. hade nog tänk t vara mammaledig hela livet, jag - om det ska vara såhär!). Men Emil är påklädd, jag är påklädd och klockan är inte ens nio! (imponerad!) Idag ska vi nämligen in till Oslo och träffa Malin & lilla Ilian. Så mysigt! :) 

Uusch, förresten. Kom ner efter att ha diskat och fixat med Emils alla flaskor och såg att Emil på något vänster lyckats nästa in sig UNDER täcket och inte kunnat få det bort igen. Han låg och skrek och skrek men jag hörde ju ingenting eftersom att täcket isolerade allt. Han var alldeles skräckslagen & chockad när jag fick ut honom. Stackars. Stackars. Stackars. Usch. :(

Igår var vi och köpte nya pyamasar till Emil, i stl 68 (!!!!). Har börjat sortera ut lite försmå kläder och av någon märklig anledning så växer han alltid ur pyamasarna först?

Nej, OJ... nu är vi stressade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0