Emil nio månader!

Har inte varit på blogghumör de sista dagarna och så är det faktiskt ibland, punkt med det! Men idag är det Emils nio-månaders-dag och som vanligt måste jag påpeka: herreguud, vad galet fort det gått. 3 månader till året. Ska försöka ta lite niomånaders-bilder senare idag. Just nu sover han som en stock. Den sista tiden har han max orkat vara vaken 1-1,5 timme på morgonen innan han vill förmiddagsvila? Knäpp unge! :)

Hursomhelst så har jag p.g.a. olika omständigheter bokat om mina malmö-flygbiljetter så att jag & Emil flyger ner redan ikväll istället. Och stannar en&en halv vecka. Längtar helt otroligt mycket efter att få komma ner. Som en extra bonus får vi väl hoppas att Malmö bjuder på bättre väder än Norge...

Nej, nu måste jag packa klart innan lilltrollet vaknar!

 


Kommentarer
Postat av: mimmi

åååh är det sant, vad glad jag blir :') hoppas det inte är tråkiga omständigheter bara :( hör du av dig när du är här så vi kan planera något? :D

2011-07-11 @ 12:09:28
Postat av: Natalie

Tack! Sitter och räknar sekunderna till mannen kommer hem så att jag kan berätta för honom!!! :)

2011-07-11 @ 15:17:28
URL: http://nataliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0