Gabbi på besök!

Imorse åkte jag och Emil in till stan för att möta upp Gabbi som kom med bussen. Sen köpte vi med oss lite jordgubbar, kakor och dricka (och kanske, kanske en snabbis på mc donalds) innan vi åkte hem hit. Hade en jättehärlig dag i solen med pool-badande, trappklättring och andra farliga äventyr för Emil och en massa mystid för mig & Gabbi!

Helt plötsligt ringer en kille om veden som jag har beställt. (tänkte bunkra upp för hela vintern nu innan jonny sticker, så jag slipper det bekymret sen när jag är ensam) Trodde det skulle ta flera veckor innan veden kom men 1,5 timme senare ligger det två gigantiska 1000-liters-säckar över hela uppfarten. Så nu kan vi nog bada bastu i vardagsrummet varenda dag i vinter. I och för sig har jag ingen aning. Det kan lika gärna ta slut första veckan? För att fira hur duktiga vi var som stapplat och burit in all veden så avslutade vi med pizza-kalas!


 


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Väldigt sant!! Vi borde lära oss av varandra och låna lite från varandras ordlistor :D Kram

2011-07-29 @ 10:16:22
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Väldigt sant!! Vi borde lära oss av varandra och låna lite från varandras ordlistor :D Kram

2011-07-29 @ 10:16:36
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Väldigt sant!! Vi borde lära oss av varandra och låna lite från varandras ordlistor :D Kram

2011-07-29 @ 10:31:13
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0