Mammaledig igen!

Hurra, äntligen fortsätter min mammaledighet! Nu ska vi mysa och utflykta dagarna genom igen!! Emil tyckte att det var ett finfint sätt att inviga min ledighet genom att vakna klockan halvsex imorse (!!!). När Jonny var ledig sov han minsann till halvnio och sånt där. Orättvist!

Men vi dansade och sjöng lite melodifestivalen, startade & tömte några maskiner, och busade i sängen fram tills niotiden när ögonen började gå i kors på både mig och Emil. Såfort Emil somnat hoppade jag ner i sängen och somnade på studs. Nu på eftermiddagen har vi bakat muffins, lekt i trädgården, och ätit ute! Underbara sommar! (imorgon vankas dock regn..som vanligt)


  


Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Tusen tack för de fina orden! :) Det var jobbigt många gånger men det gick ju, haha. Men precis som du säger, det är STOR skillnad. Och det är så skönt att man kan ta det lugnt och veta att det finns någon annan som kan rycka in och hjälpa till. Allt blir enklare :)

2011-07-04 @ 15:00:09
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0