Sand-lek!

Eftersom Jonny inte kom i säng förren någon ynka timme innan Emils upp-och-hoppa-tid så tycker jag att han förtjänade lite sovmorgon imorse. (självklart har jag också en baktanke med detta. gissa vem som ska sova läänge imorgon. längtar redan!). 
  
Istället tog jag med mig Emil ner till lekplatsen där han fick busa runt i sandlådan. Han tjöt av skratt medans jag fyllde en hink med sand och gjorde sandkakor. För varje spade jag fyllde så skrattade han så han knappt fick luft längre. Lättroad? På något vänster lyckades han dessutom släpa med sig halva sandlådan hem. Byxor, tröja, ansikte, händer - ALLT var sandigt. Så det var rätt in i duschen och bli ren igen. Därefter somnade han utan minsta protest i vagnen. Trött & nöjd kille!



Kommentarer
Postat av: gisela mamma till Ebba

Ååh sööt! Stor kille nuu!:D

2011-07-03 @ 18:28:42
URL: http://giiselas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0