I CHOCK!!

Igår nattade vi Emil för första gången i hans nya rum (han sov ju där i förrgår också, men då hade ju Jonny bara lyft över honom från bilstolen till sängen och han hade somnat om på bums). Nattningen gick som vanligt och han somnade utan att reagera på att något skulle vara annorlunda.

MEN klockan tio imorse ringer de plötsligt från jobbet och undrar det blev av mig (ojdå!). Jag började halv tio, och hade ställt massvis med väckarklockor men oavsett så borde det inte gå att försova sig till ett halv-tio-jobb när man har en bebis hemma. Var tvungen att titta in hos Emil och kolla att han fortfarande levde men han bara rörde på foten och sov vidare. Vanligtvis sover han 20.00-07.00, cirka. Nu är klockan halvelva och han har fortfarande inte vaknat? Jag fattar ingenting?

Egentligen så var det samma sak i förrgår. Tio hade Jonny vaknat och gått in till Emil som låg i sängen och lekte med sin katt. Men då tänkte vi ju att det berodde på att han sovit dåligt under bilresan och behövde sova ut, plus att vi faktiskt inte visste hur länge han varit vaken.

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men oj vad länge! Fy vad avis jag blir! =D Gud vad skönt att kunna få sova så länge! =D

Kram

2011-06-10 @ 12:46:25
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0