Tack moster!

Min lillasyster har varit på Teneriffa och för några dagar sedan fick vi hem ett stort paket med presenter därifrån. Oj, herregud! Tack så himlans, himlans mycket!


Emil fick två t-shirts! "I love my aunt" och "Someone who loves me went to tenerife and got me this shirt".
Hahaha!


Emil fick dessutom (lilla bortskämda unge!) två glasunderlägg, med texten gudson & systerson!


Vi fick också massa fint! Vykort, kylskåpsmagnet, salt&peppar-pingviner och världens sötaste små glaspingviner.
(de flesta som känner mig vet att jag har någon grej för pingviner!)


Kommentarer
Postat av: moster/lillasyster

varsegod :D !! (fast nephew är ju systerson också och det är ju det Emil är för mig ;D)

Tröjorna var från ett år men han kanske kan ha på sig dom nästa gång jag träffar honom :D ?

JAG SAKNAR ER!

Tusen kramar<3

2011-06-12 @ 20:20:20
URL: http://sovmorgon.blogg.se/
Postat av: aggi

oj, ja självklart är det det. tänkte inte ens att brorson bara var brors son när jag skrev det. haha. ska ändra!

2011-06-12 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0