Äntligen är dagen här!

Godmorgon, godmorgon. (okej, jag erkänner min lögn redan här. datorn ligger nerpackad i en väska och detta inlägget är skrivet igårkväll, och publiceras nu som ett tidsinställt inlägg).

Förhoppningsvis ser allting ut såhär just nu:
1. Jag är otroligt utvilad och eftersom jag gick och la mig tidigt som jag planerade.
2. Jag har duschat, packat ner allt det sista, diskat Emils flaskor, kollat upp busstider och avverkat resten av min a4-sida med att-göra-punkter.
3. Emil ligger snällt och sover i sin säng och låter mig fixa allt ovanstående.

Men mer realistiskt är väl att:
1. Jag är dödstrött eftersom jag inte alls gick och la mig i tid. Inte ens i närheten.
2. Jag stressar runt som en dåre för att åtminstone försöka hinna med en åttondel av min att-göra-lista.
3. Emil är klarvaken och kräver 100% uppmärksamhet vilket leder till att jag inte får gjort någonting och tillslut måste sätta mig på bussen oduschad, utan nerpackat smink och hygiensaker och dessutom får springa in och akutköpa nya, rena flaskor på vägen.


Till månen. Tusen gånger och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0