Bloglovin'

Ärligt talas så känns det som något som kan kvala in på min vardags-topp-tio-lista över världens bästa uppfinningar. (några ynka steg bakom epiduralen och telefonen, då!). Innan ödlsade jag mängder med tid på att klicka fram och tillbaka mellan samtliga bloggar jag läser ett hundratal gånger om dagen (nåja, men inte långt ifrån) bara för att se om det dykt upp något nytt.

Och nu går jag bara in på en och samma sida så står allt nytt där. Hur smart som helst. Det mysigaste som finns är när det samlat ihop sig en jättehög olästa inlägg och jag kan krypa upp i soffan med en kopp te och bara mysa mig igenom andras vardagar, funderingar och äventyr!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ja, visst är det bra? :)

Himla smidigt att ha alla samlade på ett ställe.



Hittade din blogg idag och den åkte in på min bloglovin :)

2011-03-04 @ 18:17:59
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Jepp Bloglovin is the shit. jobbigt att följa över 200 bloggar utan ha ha

2011-03-04 @ 18:22:50
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: mimmi

hahaha åh, nu var du lite sen va!

2011-03-05 @ 15:56:46
Postat av: mimmi

HAHA okejdå, blev bara plötsligt så sugen på att retas med dig, på första bästa grej :D hajhaj! (fast det kändes lite "jag har hittat en jätterolig sida, den heter facebook!!") :D:D:D

2011-03-05 @ 15:58:38
Postat av: mimmi

kan du bara ta bort mina kommentarer, jag fattar ingenting! hahaha.

2011-03-05 @ 15:59:26
Postat av: sandlådemamman

Bloglovin is the shit! (läser din blogg via bloglovin också...).

2011-03-06 @ 14:26:34
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0